Stammtisch på Freiburger Biermanufaktur – 16. mars 2023

Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Stammtisch på Freiburger Biermanufaktur – 16. mars 2023

16 March 2023 , 18:30

Norgesklubbens Stammtisch er plassen der du får mulighet til å treffe nordmenn, norgesvenner og kanskje andre skandinaver.

Denne gangen møtes vi på Freiburger Biermanufaktur som er både uteplass og bryggeri under sammet taket. Der kan vi ikke bare få øl men også andre drikker og småretter og ikke minst en liten omvisning på bryggeriet av en av bryggeriets grunnleggere, på norsk.

Når? – torsdag, 16 mars, kl. 18.30 og utover kvelden

Hvordan kommer du deg til Freiburger Biermanufaktur? – Du kan ta toget eller bybuss nr 1 til stasjonen/holdeplassen “Fribourg/Freiburg Poya”. Hvis du kommer med bil finner du mange parkeringsplasser i nærheten. Det er også mulig å gå fra bysentrum, det er en enkel spaseretur langs jernbanelinjen (20-30 min.).

Adressen er Impasse de la Sous-Station 3 i Fribourg

Det er ingen påmelding. Du er hjertelig velkommen til å ta med venner òg.

Håper vi sees!

Details

Organizer

Venue

Details

Organizer

Venue